Saturday, April 4, 2009

灰色地带~

    很久没这种感觉,灰色的天空,沉重的心情。。我试了很久,始终压抑不住我的情绪~最近,很多事让我很心烦,我需要解释还是掩饰? 掩饰我的心情,掩饰一切的,我真的能吗?
   实在的,我一直认为,我个人没什么优点,缺点却很多~ 所想所做,多朝向悲观方面。自认没能力做得比别人好 ~ 
   是的,我好胜,我一直都想要赢,但,同时的,我却是一路上的输家。。我一直想,我有条件赢吗?我会比别人好吗?真得太多了,我没什么力气在环绕这问题。。
人生中有很多灰色地带,你无法解释,无法辨别,到底他是属于黑或白。。当中的内容,唯有你一人独知,唯有你一人独受~
   我不曾要求人人都接受我,但只求不会人人都讨厌我~ 一生中,对于我曾伤害的,我曾得罪的,只能在此说声对不起。。 
     


‘‘成功的骗子不需要靠欺骗来谋生,因为被骗的全都成为他的拥护者”  莎士比亚~

那,我在再地解释也是无谓吧~





  Just now, my dad sudden ask me about British Counsil lesson after i told him some of my fren also going along there and same with my last time classes~ The stoty begins, 

DAD: ''So, why do you stop attending the course and not completing your upper intermediate lesson? You still have 2     term only what?

ME:''...... Thinking myself~(useless what,it din really help me much in improving my eng,so...)

DAD:''why u always waste money? And giving up halfway?........... bla bla bla~~~''

ME:''........( I 'm helping u save money ok, and the cert is not necessary also)

In the end, i din say anything.... I wrong again huh~~ Maybe....

 

 

1 comment:

Elaine said...

dun like tat lah~
all of us will always support u d~
yun pei, see chuen, chin chon, yih jia, yi fan n me gok~
haha~
dun worry, b happy^^

人生的道路,总有很多分岔口;
一次的失败,并不代表永远的失败;
只要做了你自己认为不后悔的决定,
它将是你最闪亮的未来~
加油~